Wycieczka do ZOO Safari w Borysewie

W dniu 28 maja 2019 r . dzieci z grup IVA i IVE wybrały się wraz z wychowawcami na wycieczkę do ZOO Safari w Borysewie. W zoo przywitał nas miły Pan przewodnik, który zaprosił nas na wycieczkę kolejką po ogrodzie zoologicznym. Oglądaliśmy zwierzęta, zapoznaliśmy się z ich wyglądem, dowiedzieliśmy się co lubią jeść, a także w jaki sposób żyją i jak mija im czas w Borysewie. Po zwiedzaniu ogrodu przyszedł czas na zajęcia  edukacyjne Nasz mały Madagaskar – charakterystyka żyraf, lwów i zebr w oparciu o bajkę „Madagaskar”. Podczas zajęć wybraliśmy się na nasz mały Madagaskar, czyli teren, na którym żyją obok siebie lwy, żyrafy, zebry i mandryle. Mieliśmy także okazję zobaczy pokaz karmienia białych tygrysów oraz surogatek. Ale największym zainteresowaniem cieszył się pokaz karmienia oraz trening medyczny foki o imieniu Dawid. Okazało się, że to bardzo mądre i niezwykle inteligentne zwierzę, które potrafi wiele ciekawych sztuczek. Po zajęciach przyszedł czas na zabawę w Figlarni. Dmuchane zamki, stonogi, delfiny i inne atrakcje czekały tylko na nas! Zaczęły się figle i swawole! Kiedy dobiegł czas końca zabawy, przeszliśmy do restauracji, gdzie czekał na nas obiad i to nie koniec atrakcji…. po zjedzonym posiłku jeździliśmy na kucykach szetlandzkich. Nasza przygoda dobiegła końca! Zmęczeni, ale zadowoleni pożegnaliśmy się z pracownikami zoo i ruszyliśmy w drogę powrotną. To był miły i udany dzień!