slide-1
slide-2
slide-3
slide-4
slide-5

biblioteka-medDo biblioteki przedszkolnej zapraszamy w każdy WTOREK w godzinach 9.00-10.00.

Biblioteka mieści się w gabinecie psychologa, opiekunem jest p. Agnieszka Smolik.

W obecnych czasach wychowywanie dzieci staje się coraz większym wyzwaniem dla rodziców i nauczycieli. Z pojawiającymi się w procesie wychowywania trudnościami czasem rodzicom trudno radzić sobie samodzielnie. Dobra wola, dobre chęci rodziców okazują się niewystarczające – rodzice potrzebują dziś wiedzy na temat rozwoju dzieci oraz sposobów rozwiązywania pojawiających się trudności. Wychodząc naprzeciw potrzebom rodziców p. Dyrektor Przedszkola wraz z p. Psycholog udostępniają księgozbiór dotyczący rozwoju dzieci, problemów pojawiających się w wychowaniu dzieci oraz literaturę rozwijającą kompetencje wychowawcze rodziców.

Literatura zebrana w bibliotece przedszkolnej może dawać rozwiązania konkretnych trudności ale też inspirować, zachęcać do skutecznych działań wychowawczych, poszerzać rodzicielskie kompetencje wychowawcze.

KATALOG KSIĄŻEK

  1. Barańska M. „Pokaż oko pokaż nos”
  2. Kendall P.C. „Zaburzenia okresu dzieciństwa i adolescencji- techniki
  3. Niesłuchowska A. „Bajki i opowiadania w terapii i psychoedukacji dzieci.”
  4. Howlin P., Baron – Cohen S., Hadwin J.
  5. Howlin P., Baron – Cohen S., Hadwin J. „Jak uczyć dzieci z autyzmem czytania
  6. Namysłowska I. red „Psychiatria dzieci i młodzieży”
  7. Kołakowski A., Pisula A. „Sposób na trudne dziecko”
  8. Madanes C. „Przemoc w rodzinie”
  9. Cieszyńska J., Korendo M. „Wczesna interwencja terapeutyczna”
  10. Kołakowski A., Wolańczyk T. „ADHD zespół nadpobudliwości psychoruchowej.
  11. Bloomquist M. „Trening umiejętności dla dzieci z zachowaniami problemowymi.
  12. Strabmeier W. „Interwencja wczesnodziecięca – 260 praktycznych ćwiczeń dla
  13. Barańska M. „Paluszkami tak i siak. Zabawy paluszkowe z wierszykami.”
  14. Molicka M. „Bajki terapeutyczne cz. 2”
  15. Molicka M. „Bajki terapeutyczne cz. 1”
  16. Całusińska M., Malinowski W. „Trening umiejętności wychowawczych dla
  17. Schon L. „Synowie i ojcowie. Tęsknota za nieobecnym ojcem.”
  18. Preiban Ch. „Zespół Aspergera. Jak z nim żyć? Jak pomagać? Jak prowadzić
  19. Faber A., Mazlish E. „Rodzeństwo bez rywalizacji. Jak pomóc własnym dzieciom
  20. Herbert M. „Mamo, on mnie bije! Agresja małego dziecka.”
  21. Rogers P., Goldstein L. „Narkotyki i nastolatki”
  22. Gray D. „Adopcja i przywiązanie. Praktyczny poradnik dla rodziców.”
  23. Święcicka M. red „Metody diagnozy w psychologii klinicznej dziecka i
  24. Randall P., Parker J. „Autyzm. Jak pomóc rodzinie?”
  25. Ziółkowska B. „Dziecko chore w domu, w szkole i u lekarza. Jak wspomagać
  26. Faber A., Mazlish E. „Jak mówić żeby dzieci nas słuchały, jak słuchać żeby
  27. Pauli S., Kisch A. „Co się dzieje z moim dzieckiem? Zaburzenia rozwoju
  28. Faber A., Mazlish E. „Jak mówić żeby dzieci się uczyły w domu i w szkole?”
  29. Faber A., Mazlish E. „Jak mówić do nastolatków żeby nas słuchały, jak
  30. Zielińska M. „Jak reagować na agresję uczniów? Skuteczne techniki radzenia
  31. Geldard K., Geldard D. „Jak pracować z dziecięcymi grupami terapeutycznymi?”
  32. Faber A., Mazlish E. „Wyzwoleni rodzice, wyzwolone dzieci-Twoja droga do
  33. Tkacz J. „Bliźnięta. Poradnik dla rodziców.”
  34. Chrzan-Dętkoś A. „Wcześniaki. Rozwój psychoruchowy w pierwszych latach
  35. Waters G. „Żyć z autyzmem. Uczymy się radzić sobie z trudnymi zachowaniami.”
  36. Graham Ch. „Żyć z autyzmem. Uczymy się korzystać z toalety.”
  37. Groński M. „Po co właściwie trzymać psa?”
  38. Goldblatt R. „Pierwsza lekcja szczęścia. O chłopcu, który nie chciał być
  39. Lobby T. „Joasia i wilk”
  40. Wilgocki J., Kham W. M. „Czas niepewności. O dzieciach w rodzinach
  41. Zubrzycka E. „Czy mogę pogłaskać psa?”
  42. Nemiroff M., Annunziata J. „Wszystko o adopcji.”
  43. Zubrzycka E. „Lew. Bajka o dwóch królach.”
  44. Zubrzycka E. „Trzy pytania do Dobrej Wróżki.”
  45. Pruski M. „Przygody Króla Jemioła.”
  46. Kołyszko W. „Zaklęte miasto i sekrety smutku.”
  47. Forehand R., Long N. „Jak wychowywać uparte dziecko”
  48. Schaffer H. Rudolph „Psychologia dziecka”
  49. A-D Juliand „Ślady małych stóp na piasku”
  50. D. Disalvo „Mózg na manowcach”
  51. C.G. Last „Jak pomóc dziecku, które się boi?”
  52. A. Król „Jak zbudować szczęśliwy związek?”
  53. C. Grand „Autyzm i Zespół Aspergera”
  54. H. Liberska Red.”Rodzina z dzieckiem niepełnosprawnym”
  55. A. Jegier „Rodzice nauczyciele media. Kto ponosi odpowiedzialność za
  56. N. Minge, K. Minge „Rodzicielstwo bliskości. Jak zbudować więź z dzieckiem?”
  57. W. Łukaszewski; T. Maruszewski Psychologia na co dzień”
  58. M. B. Rosenberg „Porozumienie bez przemocy”
  59. Red. M. Żebrowska „Psychologia rozwojowa dzieci i młodzieży”

REGULAMIN KORZYSTANIA Z BIBLIOTEKI PRZEDSZKOLNEJ DLA RODZICÓW DZIECI UCZĘSZCZAJĄCYCH DO PRZEDSZKOLA NR 4 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. KRÓLA MACIUSIA PIERWSZEGO W GRODZISKU MAZ.

1) Księgozbiór Biblioteki Przedszkolnej jest w całości własnością Przedszkola nr 4.
2) Z Biblioteki Rodzica mogą korzystać nauczyciele oraz rodzice dzieci uczęszczających do w/w Placówki.
3) Korzystanie z Biblioteki Przedszkolnej jest bezpłatne.
4) Biblioteka Przedszkolna udostępnia zbiory od 1 września do 15 czerwca każdego roku.
5) Z dniem 15 czerwca każdego roku wszystkie wypożyczone pozycje podlegają zwrotowi.
6) Rodzice dzieci odchodzących z Przedszkola w bieżącym roku zobowiązani są do zwrotu książek do 31 maja bieżącego roku.
7) Czytelnik może wypożyczyć jednorazowo jedną książkę na okres dwóch tygodni – przedłużenie czasu wypożyczenia jest możliwe po osobistym kontakcie wypożyczającego z Opiekunem Biblioteki.
8) W uzasadnionych przypadkach Opiekun Biblioteki Przedszkolnej może żądać zwrotu książki przed upływem ustalonego terminu zwrotu.
9) Korzystający z Biblioteki Przedszkolnej wpisuje do zeszytu wypożyczanych książek: swoje imię i nazwisko, numer katalogowy książki, datę wypożyczenia i podpisuje się.
10) Czytelnik odpowiada materialnie za zniszczenie, uszkodzenie lub zagubienie wypożyczonej książki (za egzemplarz zniszczony wypożyczający dostarcza do Biblioteki Przedszkolnej ten sam tytuł lub inny po konsultacji i zatwierdzeniu przez Opiekuna Biblioteki).
11) Przy pierwszorazowym korzystaniu z Biblioteki Przedszkolnej czytelnik zobowiązany jest do zapoznania się z regulaminem Biblioteki, poświadczenia znajomości regulaminu własnoręcznym podpisem i przestrzegania regulaminu.
12) Wypożyczający nie stosujący się do powyższego regulaminu może zostać czasowo lub na stałe pozbawiony prawa do korzystania z Biblioteki Przedszkolnej.

Strona wykorzystuje 'ciasteczka' do poprawnego funkcjonowania. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close